Kupuj i sprzedawaj online!

Wiele produktów od wszystkich sprzedających w jednej paczce.

Koszyk:

produkty: 0 - 0,00 zł
Nie masz żadnych produktów w koszyku

0

 

Obsługa klienta

W każdej sprawie i o każdej porze możesz napisać do nas maila. Zwykle odpowiadamy w przeciągu 24 godzin.

info@netflea.pl

 

  • Dostawa


    Wszystkie produkty dostarczamy we współpracy z firmą DHL. Stały koszt dostawy to 29,90 zł. Możesz zamówić tyle produktów, ile chcesz w ramach jednej dostawy. Czas dostawy wynosi od 3 do 6 dni roboczych.



    Od czasu do czasu pojawiają się promocje na dostawę. Zawsze możesz sprawdzić koszt dostawy na stronie płatności. 

 

  • Prywatność i bezpieczeństwo

    Baza danych klientów jest chroniona, a dostęp do niej mają jedynie pracownicy Netflea.pl. Jedyne informacje, jakie przechowujemy o klientach to: imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres mailowy, historia zakupów i informacje o aktywności klienta w naszym serwisie. Każdy pracownik posiadający dostęp do bazy danych został odpowiednio przeszkolony w zakresie ochrony prywatności, a logowanie do systemu przebiega przy użyciu chronionych danych logowania. Możesz zarządzać swoimi danymi w zakładce "Moje konto". Netflea.pl to serwis anonimowy - nie ujawniamy tożsamości użytkowników.

  • Zwroty i anulowanie zamówienia

    Klient ma prawo zwrócić jakiekolwiek zamówienie w okresie 15 dni od jego otrzymania. Zwrócone towary i ich opakowanie musi być zgodne z ich oryginalnym stanem. Pobieramy standardowe koszty dostawy od pierwotnej ceny zakupu zwracanej klientowi tą samą metodą, którą dokonano płatności.

    Jeśli chcesz zwrócić produkt/-y, wypełnij formularz TUTAJ, a my udzielimy Ci instrukcji w przeciągu 3 dni roboczych.

    Zwroty muszą być zapakowane starannie.

  • Zakupy

    Możesz wybierać produkty ze wszystkich kategorii i wkładać je do koszyka. Gdy już umieścisz w koszyku wszystkie produkty, które chcesz zamówić, przejdź do płatności i podaj szczegóły dostawy.

    Wszystkie produkty w sklepie są unikalne, posiadamy tylko jeden egzemplarz każdego z nich. Dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje jego zakupu, ponieważ inny klient również może być nim zainteresowany. Dopiero uiszczenie płatności gwarantuje otrzymanie produktu.

  • Umowa kupna

    Netflea.pl to unikalny system, w którym zarówno sprzedający, jak i kupujący jest konsumentem. Netflea pełni rolę zaufanego pośrednika w sprzedaży każdego produktu. Innymi słowy, jest to usługa działająca na linii konsument-serwis-konsument. Transakcja sprzedaży ma miejsce między sprzedającym a Netflea.pl (prawnie zarejestrowanym jako Suomen Nettikirpputorit Oy w Finlandii), a następnie między Netflea.pl a kupującym.

    Taki model przynosi kupującemu korzyści w postaci pełni praw konsumenckich, włącznie z prawem do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 15 dni od jego otrzymania.

    Netflea.pl przeleje środki na konto sprzedającego po upływie przysługującego kupującemu terminu zwrotu. Ponieważ dostawa może się czasem przedłużać, prosimy poczekać na środki ze sprzedaży do 30 dni od sprzedania produktu. Jeśli środki nie spłyną w tym terminie, skontaktuj się z działem obsługi klienta. Jeśli kupujący zwróci produkt, trafia on z powrotem na sprzedaż.

  • Płatności

    Płatności obsługuje firma Adyen B.V., która jest licencjonowanym dostawcą usług płatniczych, zarejestrowanym w Holandii. Dostępne metody płatności zależą od miejsca dostawy i widoczne są na stronie podsumowującej zamówienie. Te metody płatności są dostępne wszędzie: American Express, Master Card Debit, Master Card Credit, PayPal, Visa Debit, Visa Credit

© 2018 Netflea.pl / Second hand in Net Europe Wszelkie prawa zastrzeżone

Proszę czekać...